søndag den 25. januar 2009

Så blev jeg også bidt af bloggen:)

Så blev jeg også bidt af bloggen :-)

Stærkt inspiereret af min søde niece Sabina og alle de utallige strikkeblogs jeg har læst , fik jeg også lyst til at prøve.
Tanken var at der skulle være en del om mine strikkeprojekter og hvad ellers der kunne være interessant at dele med andre.....
Jeg strikker en del , nogle perioder mere end andre , På strikkepindene er der for tiden en Kauni Vest i W-EQ , 8/2, opskrift fra design klub, et tålmodighedsarbejde, da der er mange masker , men et rigtig godt tv strikketøj .
har også gang i en lille trøje med rundt bærestykke fra hjertegarn , strikket i Merino Silk. Jeg synes nærmere det er en slags vest, da der ikk er ærmer i. den er strikket i et brombærmønster, der ikke lige passer til min tålmodighed , så måske må den af pindene igen

1 kommentar:

MissMuffin sagde ...

Hej Moster...
Hvor er du dygtig, du skal nok blive rigtig dygtig på bloggen:)
Knus MissMuffin- Sabina:)