fredag den 6. februar 2009

Garn oprydning

Strømpe feber......
Idag har jeg haft en fridag og havde besluttet mig for at rydde op og sortere i mit garnlager.
Og sikke meget strømpegarn jeg kom frem til, og det på billedet er endda foruden 8 ngl som jeg fandt senere.Garnet er godtnok indkøbt over et godt stykke tid , men jeg blev alligevel lidt overrasket over , at jeg havde så MEGET i gemmerne.
Tror da jeg har været ramt af STRØMPE FEBER ........
hmmm... ja det er vel altid godt at have noget på lager :-)

5 kommentarer:

Mariann sagde ...

Det er nok meget sundt med sådan en lille oprydning/sortering engang imellem, og også lidt overraskende :-) Selvom der er meget sokkegarn, behøves det vel ikke at blive til sokker det hele.
Dejlige ting du får strikket !

Birthe sagde ...

Hej mariann
Tak for de søde ord....
og selvfølgelig kan det anvendes til andet og det ender det nu mok også med. Er så heldig at der kommer 2 nye børnebørn til maj og juli, så mon ikk det kan bruges til noget småt. Sokker er jeg ihvertfald blevet lidt træt af....
Forsat god dag

marianne sagde ...

Det er altid godt at have et lager. Tænk hvis der opstod krisetider. God weekend.

Pernille sagde ...

Uha ja, sådan en oprydning kan afsløre både mængder og garnnøgler man ikke anede man havde. ;o) Du må sætte ekstra gang i sokkeproduktionen, nu har du jo i hvert fald midlerne til det. :o) Ha' en rigtig god weekend.

Birthe sagde ...

Ja der er jo rigtig med krisetider, det er vist det vi har nu, bare ikke i garnlagrene :-)God weekend til jer alle