torsdag den 12. februar 2009

Manden i mit liv

Har desværre meddelt mig at han ikke er manden i mit liv mere. Hans kærlighed til mig er ikke stor nok til at kæmpe for vores ægteskab...... :-(((

Så der bliver ikke rigtig tid til at blogge i en tid , da jeg skal flytte her i weekenden og igen skal ha etableret mig og bygget mig et nyt hjem op i Sæby. Men jeg skal selvfølgelig have et netværk igen.

Men siger man ikk at ukrudt ikke forgår så let......

God vind til jer alle derude, vender frygteligt tilbage.

10 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Det skal nok gå det hele Moster, det er jeg sikker på..
Vi skal nok passe godt på Anton og vil du have hjælp til flytningen i weekenden har ringer du bare..

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg siger som MissMuffin, det går nok, hvis det er den vej som er bestemt for dig. Jeg kigger ind imellem ind til dig for at se om du skriver nyt. Pas godt på dig selv.

Birthe sagde ...

Tak for støtten Sabina og jeg siger til... knus Moster.

Tak for de søde ord, jeg vender tilbage.

marianne sagde ...

Det er da noget værre noget. Kender dig ikke, men ønsker dig held og lykke med det hele, ja det er om at holde hoved højt og komme videre. Pas på dig selv. God dag.

Birthe sagde ...

hej marianne
ja livet giver oss ikk altid hvad vi håber og tror på.
kender jo heller ikk dig , men det er alligevel en trøst af andre tænker på en....
tak for de søde ord.

Lona sagde ...

Kære Birthe,
det gør mig rigtig ondt at høre. Jeg håber det bedste for dig og din fremtid,
Lona

Birthe sagde ...

Tak Lona...
kan kun sige som før idag , livet er ikke altid det man tror, jeg kommer oven vande igen og vender tilbage med at blogge, det er hyggeligt syns jeg.
Tak for de søde ord
Birthe

Karin Grøn sagde ...

Det gør mig altid ondt, når nogen har det svært og det kan jeg høre du har. Jeg sender dig mine varmeste tanker. Sæby er jo en god by at bo i, tror jeg så jeg håber du finder hverdagen og en god rytme igen.

Anonym sagde ...

Jeg sender dig varme tanker og lidt styrke fra Ærø... jeg håber at du finder dig selv igen når alt er pakket ud og har fundet sin plads.

Birthe sagde ...

Tak allesammen for de søde ord, det varmer i en svær tid.
Mvh. Birthe