lørdag den 28. februar 2009

Nyt i tankerne

I formiddags var jeg lige et smut i Frederikshavn, skulle besøge en god ven . Fik lige lidt tid i overskud, og måtte jo lige ind om Susannes dejlige garn butik. Men jeg styrede mig og købte kun de sidste 3 nye Drops blade.
Glæder mig til at kigge i dem og håber at der er noget der kan friste....
Har ikke haft tid til at kigge endnu, skal nemlig have alle de praktiske og kedelige ting på plads inden jeg skal gøre mig klar til at skulle i byen og spise .. Hyggeligt med sådan en tøse aften :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Håber at du får en super hyggelig aften ...

Anonym sagde ...

iiih... er det de allernyeste Drops blade? Jeg var inde i strikkebutikken på Boulevarden i Aalborg. Der fik jeg oplyst, at de ikke kan skaffes. At de er udsolgt alle steder. Hvilekn butik købte du dem i?