onsdag den 4. februar 2009

Snefnuggene daler

I dag da jeg kørte hjem skulle jeg lige handle lidt ind og kom lige til at "ose" lidt. Og nej , det var ikke garn, men der imod denne fede taske , i blå/grå nuancer , som er så dejlig stor at der er plads til alt mit "ragelse" ( ihvertfald hvis i spør manden ) og mit håndarbejde :-)
Syntes i dette tiste vejr at jeg havde brug for lidt selvforkælelse . Og forsøger at lave en aftale med mig selv om at jeg altså skal gøre nogle af mine projekter færdige inden der kommer nyt på pindene, kan finde flere ting der ikke er gjort færdige
Men det er altså svært.... der er så meget jeg har lyst til at lave :-)

3 kommentarer:

Lona sagde ...

Hold op en lækker taske....Er det ikke en Oilily? Jeg har ønsket mig en Namaste strikke taske i fødselsdagsgave og jeg HÅBER virkelig at manden og datteren har hørt mig!!!
Lona

Birthe sagde ...

hej Lona... nej det er det ikke , "bare" en efterligning, men jeg syns den rammer meget godt :-) min er af den beskedne pris af 150 kr :-) på udsalg nedsat med 300 kr, det er dejligt.
Ja det ville være dejligt hvis mand og barn havde hørt godt efter.
Birthe

Samtal från min trädgård sagde ...

Den ser flot ud. Og man behöver forkäle sig selv engang imellem.