søndag den 22. februar 2009

Stille søndag.....

Stod op tidligt , og hyggede mig med kaffen og strikketøjet......
Lysten til at lave lidt håndarbejde er så småt ved at vende lidt tilbage igen , så nu mangler jeg kun det sidste af forstykket på min drops tunika.....
Syntes det virker som om den har længde som en kjole , men det går måske også med tykke strømper under , nu må jeg se når den er helt færdig.
Når tunikaen er færdig , sætter jeg billede på ....
Ih altså , jeg glæder mig vildt til jeg selv får internet op at køre igen.....
Forsat god søndag

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg kan godt forstå at du länges efter Internet, har man en gang provet er man fast. Jeg skulle ikke klare en dag uden Internet! Dejligt at du elsker dit håndarbejde, det sätter lidt styr på tankerne.

Birthe sagde ...

Hej....
Ja skønt at kunne glemme lidt og alligevel lade tankerne " flyve" når der er så meget man ikke forstår....
God dag :-)