lørdag den 2. maj 2009

Dejlig solskins lørdag...

Sikken dejlig dag at vågne op til .....
Solen skinner bare fra en blå himmel , hvor får man dog bare et mere lyst sind af det :-)
Dagen idag skal bruges på afslapning og en tur hjem til mor og far .... der er jo en have så vejret kan nydes .... ih hvor jeg glæder mig til om 13 dage så får jeg jo den nye lejlighed og en lille have , det blir bare så godt .......
Imorgen skal dagen tilbringes i bil til Tyskland sammen med exen , han har spurgt om jeg ville med og det er jo en god lang køretur hvor vi kan få talt om tingene..... Ikke fordi jeg er kommet et hak videre i mine beslutninger , er meget i tvivl og bange for at det måske igen bare bliver en "ommer" , selv om han forsikrer og lover og ber mig om at prøve at genopbygge min tillid til ham..... Han lovede jo oss for små 2 år siden i kirken.... Hvis bare jeg ikke stadig holdt af ham. Hvis hvis hvis ...... hmmmm bare lige løsslupne tanker

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det lyder dejligt med lejligheden om 13 dage. Svärt med alle spekulationer, men man plejer jo at finde ud af det til sidst....