tirsdag den 23. juni 2009

Færdig drenge cardigan


Så blev trøjen færdig ..... og hvor der den sød syntes jeg. Når først den har fået en vask og er presset i et håndklæde bliver den rigtig fin.... men den skal vist afleveres her til weekenden med den fart Simon har på , han vejer idag 4190 og er vokset 1 cm . Det er bare flot :-)
Den er strikket i Fabel strømpegarn og en billig lille sag , har brugt 2 bdt, men måtte have fat i bdt nr 3 , for at kunne strikke de 3 pinde i halsen .... og det syntes jeg faktisk er irriterende at skulle tage hul af et bdt. garn for så lidt ..... hmmm bare mig der syntes det ??

1 kommentar:

Lavendel sagde ...

Nej nej - der er vi helt enige men har du nu lavet strikkeprøve m.m.?? Jeg selv gør det yderst sjældent, optimist som jeg er - så ender det som regel med at passe ---men der er vist ikke mange der har så meget garn på lager som jege...og så sælger jeg endda af det i butikken..