lørdag den 6. juni 2009

Markeds dag

I de her dage er der Hjallerup Marked , her er datteren og kim foreviget ved indgangen til markedspladsen.... bemærk alle de mennesker der er i baggrunden , så man skal bestemt ikke lide at social angst ....
Guffe-guffe ... gumle i sig !

Hmmm ... mon jeg kan spise den ..... heldigvis var det mig der var kamera fører , så det er ikke foreviget hvor fedtede vi blev af at kæmpe os igennem sådan en kæmpe hotdog .... Meeen man har ikke været på marked uden at have fortæret en af slagsen og fået en fadøl dertil :-))



Her er lidt af markedsfundene , der var faktisk boder hvor tingene var pæne og ordentlige , og ikk bare en masse skrammel.... 2 ting for 200 kr , helt ok med mig :-)



Så blev der også fundet en del body stockings , små disney strømper og nattøj til de 2 små baby drenge som kommer til verden i den her måned.... hu-ha hvor er der meget sødt baby tøj idag. Så nu venter Farmor bare på at sønnerne ringer og siger at nu er det nu.....



2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Der har jeg sörme aldrig väret, men jeg har hört om det. Det ser ud, som om I havde en dejlig dag.
Og terrassen er blevet färdig, den er blevet flot.

Birthe sagde ...

Samtal: ja vi havde en hyggelig dag på markedet , du skulle prøve det hvis du kommer her over på et tidspunkt , det er rigtig sjovt.
Tak teressen bliver jeg rigtig glad for , håber sommeren snart kommer :-)