søndag den 14. juni 2009

Sjove dage :-)

I onsdags var vi jo igen nede og se Simon , da datteren ikke havde set ham...... hmmm kan godt mærke på hende at hun er blevet en del ældre end da storebror Andreas blev født , hun var total skudt i det lille vidunder ..... meen nu håber jeg så sandelig ikke at min "lille" datter bliver skruk .... syntes at hun skal vente til uddannelse osv. er færdig , men det mener hun nu også selv :-)
Lørdag var en " Sjov" dag , klokken 8.30 ringede min søde Far med panik i stemmen og vi kunne komme hjem og hjælpe dem .... jo-jo selvfølgelig kunne vi det , men hvad var deres problem ??? Kom altså til at grine , da han fortalte det , for deres seng var braset sammen , da han havde lagt sig ..... ikke på grund af fars vægt , for han er en ´meget slank mand . Vi kørte ud for at se på ny seng til dem , men fandt ikke nogen egnet , så den gamle blev lavet og er nu stabil og sikker igen :-) Turen udløste også et par indkøb til lejligheden . Den indgang der er til min lejlighed er ikke noget særligt , så jeg købte den her lille " cykel" til at pynte ved min dør :-)


Min entre er ikke så stor endda , og lidt svær at indrette , da der ikke er plads til meget , for at kunne åbne fordøren....men jeg fandt den her lille rumdeler , kurve og et nyt spejl , så hænger det nemlig sammen farvemæssigt .... Og syntes at det er blevet helt godt .... Og jeg er bare så glad for mit nye hjem....

Ingen kommentarer: