mandag den 6. juli 2009

arbejdsuge igen :-)

Svanefamilien nød det ved havnekajen :-)
De er bare søde , den lille flodheste familie ..

3 små grise :-)


Så er en dejlig uge og weekend slut .....



Igår havde vi besøg af Lene og Niels der var på mini ferie i Sæby. De ville gerne have en rundvisning i byen , og vi gik en tur op igennem Algade , den gamle bydel i Sæby , hvor der var de her smukke stokroser ved næsten alle husene i alle mulige farver . Flot ser det ud . De fik også set Glaskunst butikken , keramikerens mange værker , ravbutikken og turen sluttede af i gågaden hvoe der var musik på torvet ... Vejret var stadig dejligt i Sæby igår så det var bare rigtig hyggeligt ....



Nu starter en arbejdsuge igen , jeg glæder mig til at se kollegaerne igen , og det lyder til vi igen har en del ordre , så er det fedt at være på job. Nu skal der bare " overståes" 5 arbejdsdage så har jeg ferie i uge 29,30 og 31 , hvor vi kører en tur til Tjekkiet .... ih hvor jeg glæder mig :-)



God mandag derude .
Og et stort TILLYKKE til lillesøster der fylder år idag :-))




Ingen kommentarer: