fredag den 10. juli 2009

Weekend og ferie , dejligt

ENDELIG kom fredag :-)
Har bare været så træt den her uge , jeg syntes det er hårdt at arbejde på fordeling , når man endelig er ved at vænne sig til at skulle op og have en arbejdsdag , er ugen slut igen...
I aftes præsterede jeg at falde i søvn på sofaen kl 19.30 , vælte ind i seng kl 22.30 og så lykkedes det mig endda at slukke vækkeuret 2 gange i morges , inden jeg fik snølet mig op ...
Men , men
nu er der weekend og 3 ugers ferie .
På strikkefronten går det fremad igen , men det var nu sjovere første gang jeg strikkede det , men jeg har da nået lidt mere end hvad jeg havde trevlet op :-))
Så tror jeg når det til Victorias fødselsdag .
God weekend .

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Bra det er ferie når man er så trøtt. Ha en fin helg ;-)