torsdag den 24. september 2009

For søren da

Det er da skrækkeligt hvad afhentning af et ngl. garn
kan føre med sig :-)
Susanne ," min garn dame " havde fået nyt i butikken . Og straks så mit blik det nye ...
Jeg havde surfet rundt på nettet efter netop den her model ,
men jeg kunne ikke huske hvor jeg havde set den og så var det jo heldigt at det netop var fra
Design Klub hun havde fået nyheder fra


Lang tunika/spencer i A-facon , strikket i dobbelt garn,
DUO , 2 trådet Merino lammeuld
med en løbelængde på 540 m pr 100 gran .
Så er det ikk så pebret endda ...
Jeg er nok nødt til at starte på den her i aften , så må cardiganen vente lidt...
Uh ha , jeg har helt kriblen i fingrene :-)





5 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Det ser godt ud. Jeg har selv haft kig på den, men det er ikke blevet til mere endnu. Held og lykke med projektet

Birthe sagde ...

Fru westerskov: jeg syntes den var et godt alternativ her til koldere tider.....
Tak , pindene har været igang , meeen der er sørme allerede mange masker :-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg kender det ! Man skal bare ha en enkelt ting og pludselig.....
.-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Den ser flot ud!

Birthe sagde ...

Losarinas mor : hi-hi , ja det tror jeg også de fleste af os gør :-)

samtal: tak , jeg tror den bliver rigtig god :-)