fredag den 30. oktober 2009

Snotnæse ....

Ind imellem masser af brug af dem her , ind imellem hosten og sprutten ,
ondt i hals og hoved , bliver der strikket en lille smule... Hmmm , morgenkåben og tæppet har været flittigt brugt på sofaen .....
jeg gider ikk det influentza sjov , for jeg skulle jo gerne til barnedåb på Lolland på søndag
hvor Alexander skal have bekræftet sit navn.....
Strikker i Hjerte Cashmere , det er super blødt og lækkeret og i
nogle skønne farver , syntes jeg selv :-))

Det skulle gerne ende op med at blive til en lille vest , med et lille vingeærme .
God fredag derude i blogland :-)



10 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Rigtig god bedring. Jeg håber du snart bliver rask. Jeg er ellers ikke til det alternative, men ved et tilfælde fandt jeg Echinaceadråber og når jeg har ondt i halsen tager jeg en kur. Det smager ad H. til men det virker. Næste morgen er jeg altid rask igen. Både på forkølelse og influenza- det er undersøgt og virker ved at styrke det lidt slatne imunforsvar, så det er ikke så ringe endda.

Merete sagde ...

Næste gang du har optræk til en forkøelse, så spis Kan Jang. Det er er naturmiddel som virker hver gang.
Kan du have en god weekend
Merete

Unknown sagde ...

Håper du blir frisk, det er jo ikke det beste for babyen med syke gjester. Fin basker du har strikket deg, jeg synes du var fin i den. :-)

Pia sagde ...

Jamen rigtig god bedring. Må jeg oså komme med et forslag til kur.. Jeg forebygger mod forkølelse ved at drikke vand med citronsaft dråber. Normalt kan jeg være forkølet 4-5 gange årligt, nu er jeg højst ramt 1-2 gange årligt. Men div. kure virker jo forskelligt på os alle.

Birthe sagde ...

Karin: tak skal du have og det er da også bare typisk at man bliver syg ligenu , hvor jeg de sidste 2 mdr bare har gældet mig sådan til at se min søn og hans lille familie igen.Jeg må ha fat i nogle af de dråber imorgen ....

Merete : tak det vil jeg huske til en anden "god" gang . Også god weekend til dig

Snakkemunn: ja jeg håber også på at have det bedre til imorgen , så jeg ikke smitter nogen -

Pia : tak skal du have, der er så mange huskeråd , men dine er da nemme at få fat i og lave .... drikker du det hver dag eller kun når der er optræk til forkølelse ?

Septemberliv sagde ...

Rigtig god bedring!!
Du har et par dage at løbe på.

Sov godt!

Pia sagde ...

Jeg drikker det hver dag, gerne to tre glas. Jeg kan ikke fordrage appelsiner og andre lign frugter, men citronsaft er ok for mig.

Birthe sagde ...

Septemberliv: Tak skal du ha , jeg håber det snart blir bedre ...

Pia: tak , okay det lyder fornuftigt , jeg tro jeg vil prøve det , så kan det oss være det bliver nemmere at indtage den anbefalede mængde vand hver dag :-)

Helle : sagde ...

Rigtig god bedring til dig !

Det lyder som om det bliver en super lækker vest du får du af det garn !

Unknown sagde ...

Å ønsker deg riktig godog snarlig bedring. Har vselv lagt i 14dg - og blir utslått av det.
Trøsten er at man blir ferdig med det og frisk som en fisk igjen..
flotte farger i ditt strikk. blir nok flott vest av dette;)
Ha en god kveld med god bedring.
hilsen Ingrid