fredag den 13. november 2009

Kulør på ...

Hmmmm, det blir altså for kedeligt med "kun" topstykke på pindene .
Fra lageret disse to ngl. garn til en lille vest .
Laver et lille projekt i kunstgarnet, har nemlig hørt at
det er rigtig trælst at strikke i ... Nu skal det prøves :-)
Endelig blev det fredag , hvor dejligt , arbejdsglæden er gået en tur ,
så nu skal weekenden bare nydes.
Tror jeg vil starte med en kop kaffe og strikketøj.
Det er da en god start på weekenden .
God weekend derude :-)

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

jeg har også kigget lidt på det kunstgarn, det er bare så flot med alle de skønne farver. Glæder mig til at se den vest.

Topstykket er et rigtig tv strikketøj !

Birthe sagde ...

Hej Helle: Det kunstgarn er jeg ikk imponeret af , det er knækket flere steder , spundet i super tynde steder og andre steder er tråden rigtig tyk....

Ja mit topstykke blir også strikket på til tv , det blir ikke til så meget tv kiggen ....

Hygge-Strik sagde ...

Hva er det for en vest du vil strikke?