torsdag den 17. december 2009

Hvirvelstrøm nr. 2

Så lykkedes det :-)
Hvirvelstrøm nummer 2 er endelig færdig .
Gineline må være model til en hvirvel der ikke er nået i vaskemaskinen endnu ...
Har jo ingen hjemme til at tage et billede med indhold og godtnok har jeg kloge Anton , min skøre hund , men så klog er han dog ikke , at han kan ta billeder :-)
Jeg er stadig vild med hvirvelstrøm , selv efter at ha strikket den model 2 gange .
Jeg tror på at det bliver en jeg kommer til at bruge meget
for den har en super pasform ....
Og farven.?
Jeg er vild med den :-))
Så nu lokker det nye Rasmilla garn...... men
jeg har jo et hængeparti med Topstykket , så måske skulle jeg være rigtig
standhaftig
og strikke på det i aften og vente med det nye garn til weekenden....
Måske .....

16 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Øh... Kloge Anton? Snakker vi om den samme hund som jeg passede, for så der vidst noget du har misforstået:)

Merete sagde ...

Åh hvor er den flot. Super farve, den er bare skøn. Endnu en ting som kommer på min liste.
Merete

Lona sagde ...

den er simpelthen pragtfuld!!! Jeg bliver NØD til også at strikke den!!
Glædelig jul og godt nytår til dig og din familie ;o)

Sonnie sagde ...

Nej, hvor er den flot. Det ser så godt ud på de baner (eller hvad man kalder det). Den ser svær ud, men jeg er simpelthen nødt til at strikke den.
Flot Flot!

Birthe sagde ...

Sabina: hi-hi det er SAMME hund vi taler om .....

Merete : Tak skal du have , den er også sjov at strikke , så tror ikk du fortryder den kommer på listen :-)

Lona: Tak skal du have , jeg syntes også bare at jeg måtte eje den , jeg tror jeg bliver rigtig glad for den.
Også Glædelig jul og godt nytår til dig og dine :-)

Helle : sagde ...

Nej hvor er det flot, den bliver du glad for !

Glaphuset sagde ...

Hej Birthe.

Hold da op hvor er den flot. Det må have taget lang tid ??? Jeg tar virkelig hatten af for strikkere som dig. Dejlig julegave til dig selv :o)
Uh kender alt for godt til det med flere projekter på en gang. Mit nytårsforsæt skal hedder max 3 igangværende projekter af gangen :o)

Glædelig jul i det nordjydske.
Kh Anette.

Jytte sagde ...

Hvor er den bare flot, sådan en kunne jeg godt tænke mig at prøve at strikke ... jeg er helt vild med den !!! :o)

Gurimalla! sagde ...

Så fin jakke! Helt spesiell.

Strikkeheksen sagde ...

Wow, tillykke med den - hvor er den blevet flot :-) Jeg overvejer kraftigt om jeg skal lave mig en toér og nu bliver jeg jo endnu mere opsat :-)

Fru Kahr sagde ...

Den er altså flot, og jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg bliver nødt til at lave én.

nynne sagde ...

Super flot farve og model - overvejer om jeg skulle forsøge mig med den

Kludemutter sagde ...

Du er bare så rap på fingerne ;)
Hvor ser den dejlig ud.

God weekend !!
Yt

Birthe sagde ...

Sonnie: Den er slet ikke svær at strikke , så det kan du nemt :-)

Helle: tak, det tror jeg også :-)

Glaphuset : Tak skal du have. det der med at ha flere ting igang er nemt at komme til , der er jo så meget der frister ....

Jytte :Så er det jo bare at gribe garn og pinde og starte .... ;-)

Gurimalla: Tak for det .

Strikkeheksen: Tak for det , jeg er heller ikke sikker på det bliver min sidste hvirvelstrøm ....

Fru kahr og Nynne : Jeg tror bestemt ikke at i fortryder hvis i laver en , det er en super lækker model og hyggelig at strikke

Kludemutter: tak skal du have :-) også god weekend til dig

Karin Grøn sagde ...

Tillykke med din nye Hvirvelstrøm. Den er bare blevet flot. Det er noget skønt garn du har købt hos Rasmilla, men du har nok ret- se at få Topstykket ud af verden i dette år, så du kan begynde på en frisk i det nye.

Birthe sagde ...

Karin: Tak skal du ha , ja selv om det kribler i mine fingre efter det nye garn , må jeg ha topstykket færdigt. God weekend