lørdag den 26. december 2009

Julefreden breder sig :-)

Juleaften 2009 -sikken pakkefest :-)
Jeg var så heldig at alle mine 3 børn kunne fejre juleaften hos mig .
Det er 4 år siden sidst og hvor var det bare hyggeligt.
Alexander var smadder ligeglad med gaverne , papiret var et mega hit :-)
De to mindste på 6 og 7 mdr var ligeglade med gaverne , mens Cif og Tobias rigtig nød det .
Vi havde en rigtig dejlig aften , som sluttede klokken 02.00 , hvor alle bare
var rigtig trætte og glade :-)

Her tager glade lille Simon en slapper, 2 juledag og hygger sig med sin Far :-)
Det har bare været nogle travle , men hyggelige dage . Vi hentede Svigermor
i tirsdags , Natten til torsdag ankom Sønnen og familie , datteren og ældste søn
ankom om eftermiddagen juleaften . Så den her lille lejlighed har bare været proppet med gæster , det har været dejligt og er gået rigtig fint , selvom der ikke er så megen plads.
( Men det er nu rart at blive sig selv igen hi-hi)
Idag forlod de sidste matriklen , da vi skulle til julefrokost til middag .....
Så nu blev der tid til at sidde ved pc igen :-)
Strikket er der ikke blevet meget af :-) Og den smule jeg har nået på Olive
har jeg formået at lave forkert ....
Glemte lige at læse ordentlig på opskriften og lavede ingen indtagninger i halsen, så det
er en OMMER ....
´Forsat god aften :-)

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Hvor må I da have haft det hyggeligt, det kommer jo ikke an på hvor meget plads man har. Hvor der er hjerterum er der husrum, mener jeg at have læst :-)

Birthe sagde ...

Helle: Ja det er da også rigtigt:-)
vi havde det rigtigt dejligt og det var skønt at ha alle mine unger samlet :-))