fredag den 15. januar 2010

hmmm, hvad skal jeg vælge?

Efter at være færdig med drops tunikakjolen , skal der jo nyt på pindene :-)
Jeg har fået lavet lektierne, psykologi opgaven gennemlæst og
færdigskrevet , så nu kan der holdes weekend :-)
Men hvad skal jeg vælge????
Min to-do-liste bliver længere og længere...
Faldt lige over den her i et af mine blade fra Kreativ strik.
Den er super sød i de lækre farver...og det er jo "in" med striber igen .
Hmmm , men det bliver nu nok den øverste , for den har jeg garn til
og der er så koldt på skolen , så det er godt med en lidt tyk
cardigan.
Det er nu skøøøønt der er weekend :-)

9 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Kære Garnmoster. Jeg er vild med den øverste og syntes selvfølgelig også at den skal det være :-)

Hvor kommer den opskrift fra??

Herligt at lektier og andet er færdigt, så du kan nyde weekenden med god samvittighed.

Jeg håber den bliver som du ønsker dig.
Knus Henriette

Fru Kahr sagde ...

Jeg synes, at den øverste model er lækker. Så den stemmer jeg naturligvis på.

Du har ellers fart på pindene:-)

Birthe sagde ...

Hej Henriette : Opskriften er fra hjertegarn model 98568, strikket i Soon garn.
Valget blev også den overste ,altså cardiganen i råhvid soon. :-)
Jeps, det er super skønt at weekenden bare kan nydes nu :-)
Rigtig god weekend til dig,knus

Fru Kahr : Så er vi enige , det blev også mit valg . Jeg kan bare ikke undvære et strikketøj , for mig er det en super god måde at slappe af på :-) God weekend.

Strikkeheksen sagde ...

Først må jeg lige sige: Din kjole er blevet helt fantastisk - du går da ind i det nye år med manér :-)

Det er to lækre trøjer, du har fundet der - de er meget forskellige så jeg ville gå efter at lave dem begge ;-)

Birthe sagde ...

Strikkeheksen : hej og tak skal du have , det tager jeg bare lige til mig , når det kommer fra en superstrikker som dig :-)
Måske ender det også med begge to , uh-ha min lister bliver længere og længere :-)

fru westerskov sagde ...

Jeg tror også jeg ville vælge den øverste først, du kan jo altid lave den anden bagefter :)

Dorthe sagde ...

Ja, jeg ville også lægge ud med den øverste (med snoninger und alles)- og så tage nr. 2 bagefter! Det er bare skønt med et strikkefrikvarter ind imellem.

Anonym sagde ...

Hi there, every time i used to check webpage posts here early in the
morning, since i love to find out more and more.


Here is my site: Las Vegas Refrigerator Repair

Anonym sagde ...

Once the old school Castle Wolfenstein game that was
all from my end. Experience the comprehensive out of the services
offered by the person with the higher stage you can earn money.
Once you emerge from the My Paper Plane Guy's Construction KitSimple
fun with new mobile games, anyone plague inc.
cheats can get desirable games at anytime.
There is a common standard is often no different.
They have been world winner game on a console game would be no longer
just making calls.

Stop by my blog ... Plague inc. hack indir