søndag den 24. januar 2010

Nostalgi på pindene :-)

Grunden til jeg siger nostalgi , er at den her jakke har min Moster strikket
for lang tid siden og jeg har altid syntes den var flot.....
Jeg strikker den i Kauni garn , mente det skulle kunne bruges dertil.
Garnet er fra lagret , og jeg manglede en lys blå , som så blev skiftet ud med
en brun i stedet for .
Jeg kan ikke helt finde ud af endnu om farverne er ok , syntes måske det er temmelig
heftigt .....
Så jeg er startet på ærmet , for bedre at kunne se det .
Måske ryger det af pindene igen.....


4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Den bliver jo noget mere skrap end den på billedet, men det synes jeg nu ikke gør noget - nu er jeg jo altså også total farvefreak :-)

Du skal selvfølgelig kunne lide at have den på :-)

Birthe sagde ...

Strikkeheksen : Jeg kan godt lide farver , men det her blev for meget ...så den er af pindene igen .
God søndag .

Jeannette Mariae sagde ...

Modellen er super skøn ;-)

Birthe sagde ...

Jeannette Mariae : Jeg er også vil med modellen og måske kommer den på pindene på et senere tidspunkt.