fredag den 28. maj 2010

Awards

Jeg er blevet tildelt en award :-)


Dvs. faktisk 5 stk.


Fra Fru larsen , Momsestrik, Garn og glas, DiSign Keramik og Ellens strikkerier


har ment at jeg har fortjent denne arwards .


Hold da op , tusinde tak :-)


Reglerner er : Fortæl 7 ting om dig selv .

Giv arwarden videre til 7 andre bloggere .


Om Mig :

1) Jeg er "bidt" af garn , kunne slet ikke undvære mit strikketøj . Er ikke altid lige flittig med strikningen , men har altid lyst til at have mindst 4-5 forskellige ting igang .


2) Jeg "HADER" at stryge og pudse vinduer . Hmmm, at gøre rent syntes jeg faktisk også er kedeligt.


3)Jeg er gift med en millitærmand , som har fået mig med i skydningens verden . Jeg er fuldstændig "hooked" på at skyde med riffel , det er virkeligt sjovt . Jeg har været længe om at beslutte mig til at deltage , for havde det noget ambivalent med det . På en side var det virkelig spændende og på en side var jeg bange for det . Men nu går der megen god tid med det :-) Men dvs. også mindre strikketid .


4)Jeg ELSKER sol og sommer . Alting bliver skønnere når solen skinner :-)


5)Min Familie og mine børn er det vigtigste i mit liv :-) Ikke at forglemme Anton , min franske bulldog .


6) Lige nu læser jeg HF fag og burde læse en masse op til eksamen ... men der er så meget andet jeg hellere vil bruge tiden på ;-).


7)Når man glemmer arbejdsløshed , økonomi , finanspolitik , skærpede dagpengeregler , tja så syntes jeg faktisk at det er ret fedt at være til :-)))
Jeg har ikke haft så megen tid til at være på bloggen den her uge .
Men jeg kan se at awarden har været delt ud til rigtig mange .
Og med alle de skønne blogs der er
vælger jeg at give den videre til 7 der ikke har fået den .
Håber i alle får en dejlig weekend :-))

Ingen kommentarer: