lørdag den 23. juli 2011

Hippie tid

er indtruffet igen :-) og jeg er vild med dale hippie blusen :-))

Jeg har ikke lavet de gule "klatter" og syet på . Gul er ikke lige min farve ....

Men skøn bluse som nok skal blive brugt en hel del ....

Hov - så kom" Fruen" i Skagen avis ;-)

Vi var opera aften i museums haven i sidste uge og vi ( havehuset , museums cafeen) stod for mad og kage til denne aften .... en sjov oplevelse ...

Tror jeg har den bedste arbejdsplads i Det høje Nord :-)

Nu står den på fridag og hygge ...

God weekend :-)



18 kommentarer:

Susannes syslerier sagde ...

Yndig bluse du har lavet - jeg har en næsten magen til ;-) og jeg undlod også det gule. Den er blevet god. Og så er du sådan en kendis i skagen - sejt. Dejligt at du er glad for dit arbejde.

Eva sagde ...

Den bluse er da helt skøn.

Hyggeligt at komme i avisen for noget, man er glad for og stolt af:)

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg er vild med din hippie bluse.

Helle sagde ...

Den er superflot din bluse ;-)

Lis sagde ...

Din Hippie bluse blev rigtig flot. Kan ikke se der mangler noget, så råber ikke højt om noget gult.

Det er rigtig dejligt, at hører hvor glad du er for dit arbejde.

Kh. Lis

Pia sagde ...

Virkelig flot hippie bluse.

Nete sagde ...

Skøn bluse,knæhøj karse og bred ymer, som vi sagde engang for længe længe siden.

Min hverdag som pensionist sagde ...

Rigtig skøn bluse du der har bedrevet.....Jeg tror også du har Danmarks bedste arbejdsplads.

Kh. Majbrit:)

K. Gammelby sagde ...

Pragtfuld bluse - især uden de der gule klatter du skriver om.....det kan altså også blive for meget.
Og så er du blevet verdensberømt ;o) Lyder som nogle dejlige men travle aktiviteter - så du har fortjent lidt god afslapning ;o)
Kh Karen

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den blevet flot, også uden det gule ;-)
Majbritt

Irene sagde ...

En flot og farverig sommerbluse! Den klæ`r dig:-)

Quiltepigen sagde ...

En skøn bluse som bare klæder dig,flot.

Benthe sagde ...

Wauuu hvor er den flot.

vibstrik sagde ...

Hvor er det dejligt at høre at du er glad for dit arbejde. Vi bruger jo en del tid der, så det er vigtigt:-) Hvor er den sej din Hippie-bluse.

Camilla sagde ...

Hvor er den fed, og hvor er du sej i den!

Lea sagde ...

Hvor blev den god, Birthe! Ser ud til at sidde perfekt!

Lyder til at være en fed arbejdsplads du har!!

Helle sagde ...

Har sett på Hippie blusen flere ganger. Er vilt begeistret for garnet den er strikket i.

Helle : sagde ...

Skøn bluse du har strikket og den klær dig rigtig godt.