søndag den 18. december 2011

Der er en 2 på vej ....


Altså endnu en dale hippie retro cardigan , men bare som en kjole :-) Så der hækles på liv og lyst .... Nederdelen skal være nougatfarvet ( hvis jeg ikke om bestemmer mig he-he ).... Jeg er så smadder glad for hippie cardiganen , at der måtte komme en "2 er" .
Selvom der ikke er blevet hæklet meget her i weekenden , min søn og familie har været hjemme ( de bor på Lolland) og hold da op hvor det har været dejligt at være sammen med dem igen :-) Samtidig har jeg været i Cafeen og hjælpe med et jule arrengement , Åh hvor det var dejligt at være sammen med kollegaerne igen :-)
Så her nydes søndagen bare efter en skøn weekend ...
En god uge ønskes jer derude :-)

Ps. er det bare her hos mig Blogger er anderledes når der skal skrives og udgives indlæg ????

11 kommentarer:

Fríða sagde ...

glæder mig til at se din kjole. og nej, jeg synes også det opförer sig underligt når jeg skriver og publicerer.
kh.fra Island
Frida

Susannes syslerier sagde ...

Hvor ser den lækker ud og spændende med en kjole i retro. Jeg er også glad for min trøje, men magter altså ikke at hækle 200 firkanter igen :-) - så sejt gået Birthe

Lis sagde ...

Jeg synes ikke blogger opfører sig underligt, men det er nok mig :)) hi hi.

Jeg glæder mig til at se din retro kjole og cardigan.

Kh. Lis

marion sagde ...

Den ser spændende ud, den vil jeg glæde mig meget til at se og god ide :-)

Uldbegavet sagde ...

Du har et utroligt drive, tænkt at begynde på en nr. 2, det er jo et kæmpearbejde.
Glæder mig til at se resultatet.

Kirsten Amstrup sagde ...

Din nr. 2 ser ud til at blive virkelig flot efter min smag. Glæder mig meget til fortsættelsen.

Mette Glerup sagde ...

Det lyder spændende med cardiganen som kjole - glæder mig til at følge den :-)

Lea sagde ...

Wauw, retrocardiganen som kjole - den glæder jeg mig meget til at se!

Og måske næste år, tager jeg mig sammen og laver en retrocardigan - eller kjole......nu ved du jo hvordan, så hjælpen er nær :-)

dqpage sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
dqpage sagde ...

jeg slettede lige min første kommentar, fordi jeg var kommet til at rode noget rundt ..
Men jo - jeg oplevede problemer med blogger i weekenden (måske pgra langsom forbindelse i sommerhuset ?) - og så har jeg problemer med at kommentere nogle steder.
Det bliver en flot retro kjole.
hilsen Mona

Helle sagde ...

Så spennende å se den i andre farger og så annerledes den da blir i uttrykket. Tror denne blir veldig spennende. Skal endelig ha noen fridager og gleder meg vilt til å få satt meg ned med pinnene igjen. :)