torsdag den 19. januar 2012

Den her cardigan skal bare på mine pinde som det næste strikke projekt
Der er SIDSEL HØIVIK der har designet denne smukke cardigan , hun er utrolig dygtig :-)
Prøv engang at kigge over til hende på :

www.sidselhoivik.com

Hun har planer om at lave web butik på

https://epla.no/shops/sidselhoivik/

Jeg garanterer at der er mange fristelser ..... :-))

Islænderen til manden min , skrider fremad , allerede nu er den temmelig tung at sidde med , og gruer lidt for at skulle have det hele samlet på pinden til sidst
Jeg er nok nødt til at investere i en knit pro pind og lang wire :-)
Fridagen igår blev tilbragt i selskab med de sødeste og skønneste quinder :-))
Nemlig" tøserne" fra cafeen , og jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal mødes :-)
forsat god uge :-)

8 kommentarer:

Fríða sagde ...

jeg er enig, det er en super söd cardigan. og sweateren til manden bliver flot, men jeg kan dog slet ikke forstå hvorfor I insisterer på at kalde disse for islændere. i hvert fald har jeg aldrig set nogen med sådan en heroppe, derimod ligner den meget dem man ser på Færöerne.
kh.fra Island
Frida

Birthe sagde ...

Hej Frida , til det der med at kalde dem islændere , ved jeg ikke hvorfor , men har bare aldrig hørt trøjerne omtalt som andet :-) Men nu fik jeg så lige ny information og det kan man jo altid bruge :-)
Ha en dejlig dag ...

Pernille sagde ...

Jeg kan godt forstå du er fristet af den skønne cardigan - jeg har set den færdig på en pige i en strikkecafe´- fik dog aldrig fat i navnet på designeren - så tak for din henvisning :-)

Kirsten Amstrup sagde ...

Du får godt nok lavet imponerende meget mønsterstrik.
Strikker du ikke noget foran fjernsynet, for du ser vel TV engang imellem?:-)

Birthe sagde ...

Velbekom Pernille :-) Jeg syntes så godt on hendes design , at jeg måtte dele :-)


Kirsten , jo jeg ser tv, men jeg må indrømme at det kan ikke fange mig ret lang tid af gangen .... :-)

Citronmoster sagde ...

"Fritt etter setesdal" er så smuk. Jeg har set den opstrikket i Sverige og har fået fat i mønster.
Glæder mig til at følge din.
Flot sweater din mand skal ha...
God aften :)

Helle : sagde ...

Jeps en super sød cardigan !

Flot trøje du har gang i til din mand, jeg strikker jo også til min mand lige nu.

Kirsten sagde ...

Nå, det er hende der laver de der lækre Dale ting. Det skal der vist kigges nærmere på.
God weekend.