tirsdag den 10. juli 2012

Lidt .......

 Baby trøjen er blevet færdig , jeg er tilfreds med den , selvom jeg var meget i tvivl om farve valget :-) 
Trunte garnet er lækkert blødt og forbruget er knap 3 bundter ....
Lidt reklame på he-he 
Blusen måtte trevles op i aftes ...... så ny start igen .....
Jeg havde sørme lige lykkeligt glemt at jeg ikke er en størrelse small mere he-he 

Her er der dømt tiltrængt fridag ........ jeg forstår bare ikke 
hvorfor der ALTID regner på mine fridage :-( 
Ha en dejlig dag :-)

12 kommentarer:

Lis sagde ...

Det lysner fra syd, der er blå himmel ved Himmelbjerget. Så glæd dig.

Er du ikke en str. S mere ? Du ser ellers så lille og spinkel ud. hm
Håber du får strikket noget idag, på din fridag ?

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Hvor er den sød den lille trøje.
Man skal vist være heldig for at ramme en fridag med sol i år.

Det sker noget med de kroppe ;))

Yt

marion sagde ...

det er da fordi, at du skal have tid til kreatid med god samvittighed :-)

god fridag og flot trøje du har lavet.

Tulle Momsemor sagde ...

Nogle kvinder, som jeg, har fået klædeskabet invaderet med kalorier. Disse skabninger æder stof og man kan risikere at ens tøj krymper...

Er vild med den lille trøje, ser også lækker ud ;)

mona sagde ...

Den er rigtig meget sød dén babytrøje, og jeg synes dit farvevalg er så godt.

Eva sagde ...

Så er der en lille baby, der bliver lækker:)

Kender alt for godt det med størrelsen...

Merete sagde ...

Hvor er et en fin lille trøje du har strikket. Jeg synes det er nogen fed farver du har sat sammen.

Uldbegavet sagde ...

Fin babytrøje og sikke nogle fine mærker du har til at sy i nakken.
Jeg håber du får en god fridag uanset vejret.

dqpage sagde ...

oii .. hvor er den bare blevet nuttet.
hilsen Mona

Lea sagde ...

Farverne er skønne; dejlig lille babycardigan!!!

Regnvejr er strikkevejr; der er jo ikke noget, der er så skidt at det ikke er godt for noget :-)

Hilde sagde ...

Flott babyjakke, likte fargevalget godt. Syntes de sto godt til hverandre.

Helle sagde ...

Friske fargevalg passer da alltid til barn, syntes det så riktig så fint ut på bildet.

Regn, regn og regn. Nå er vi lovet sol i helgen. Tror det ikke før jeg ser det.