tirsdag den 2. oktober 2012

Nu må jeg vist

 til at komme i omdrejninger igen....... og erkende at ferien nu desværre er slut ......
Den sidste uge i vores ferie smuttede vi lige et smut mere til Tjekkiet , der var 25 graders varme og solskin , skønt, vi gik med korte ærmer og svedte , mens vi hørte hjemmefra at der regnede og blæste i lille Danmark ..... Så er der da noget ved at tage en pludselig bestemmelse .
Her et billede fra Kirken i Chomutov , byen vi boede i .
 De uger jeg har haft ferie har jeg faktisk ikke strikket , Parrot var med på turen til Tjekkiet , men fik bare lov til at ligge i posen .... De 726 masker blev slået op og det var det he-he .
Jeg syntes det er et utrolig smukt sjal , ihvertfald alle dem jeg har set i blog land , men nøj hvor jeg syns det er kedeligt at strikke ...
Ham her , smukke Ludvig , havde bestemt ikke savnet os :-)
Han blev godt og grundigt forkælet hos datteren og svigersønnen :-)

6 kommentarer:

Lea sagde ...

Det var vist en god beslutning at tage på ferie mens vi andre "hyggede" os med regn og blæst :-)

Dit Parrot bliver smukt i de farver, du har valgt! Ja, kedeligt at strikke, men jeg synes bestemt det er alle de mange retstrikkede pinde værd!!!

marion sagde ...

det lyder som at have været en skøn tur vi andre har så hygget os med regn og blæsen og personligt er jeg da overhovedet ikke misundelig :-)

KirstenK sagde ...

Ja sommeren og ferien er slut, vi kan ligeså godt se det i øjnene...Vinteren og strikkepindene venter lige om hjørnet...god aften til dig!

Ulla Reiche sagde ...

Sikke nogen flotte farver. Din Parrot ligner jo en efterårsskov. Ja jeg er jo kun næsten blevet færdig med en Parrot, men den blev så grim, at den røg i brandbar affald. Og de mange masker på de første 16-20 pinde er en dræber.

Kh

Ulla

Birthe sagde ...

Lea, jeg ville ønske ferien ikke var slut ;-)

Marion , vi elsker Tjekkiet , og hvor var det skønt med sol og varme her i september :-)

Kirsten , ja vi må se det i øjnene , selvom det er svært he-he ....

Ulla , tak skal du have , ja de første pinde er virkelig ikke nemme at komme igennem .... ærgeligt med dit parrot .

Tulle Momsemor sagde ...

Det må have været dejligt at blive varmet af solen her inden vinteren sætter ind :)
Jeg glæder mig til at se sjalet - 726 masker.. hold da op du er en tålmodig sjæl!
Lækker vovse - trænger den så til en slankekur :)