fredag den 25. januar 2013

Bidt af en "gal" hæklenål :-)

 Lille hæklet cardigan er smuttet af hæklenålen :-) 
Ind imellem syntes jeg det er hyggeligt at hækle og det er stadig en udfordring for mig , læse,læse, og atter læse i opskriften , nogen gange syns jeg det er russisk , men så er det godt der tit er gode billeder med i opskriften . Det gør det en del lettere for mig , for så bliver jeg bare ved indtil det ligner på billedet he-he 
Jeg er super tilfreds med den lille bluse , jeg tro den passer til en lille bebs på 1 år .
Dejligt at få anvendt nogle bomulds rester , selvom det nu ikke hjalp ret meget .
Så måske mere i en mindre udgave skal forsøge :-)

God weekend :-)

11 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den er bare nuser ;)

Yt

Glaphuset sagde ...

Den er vel nok fin, og skønne farver du har valgt :-) Heldig 1 årig :-)

God weekend
Anette

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Hvor er den bare sød :D

Strikkeglæde sagde ...

Hvor er den skøn - jeg elsker farverne og de firskellige ærmer. Godt gået!

Anonym sagde ...

Den er fuldstændig og aldeles vidunderlig... og kunne gå for at være noget meget dyrt designertøj til børn!!:-) Mvh Helle

marion sagde ...

hvor er den altså bare fed skønt med de mange farver :-)

Gitte sagde ...

Sikke en fin kjole,flotte farver du har brugt,jeg syntes også det er hyggeligt at hækle indimellem,selv om det indebærer en masse tælleri

Uldbegavet sagde ...

Den er da skøn. Godt reste projekt.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den nuttet - sådan en ku jeg godt finde på at hækle til Lillefrø :-)

Helle sagde ...

Den var jo bare utrolig yndig. Enig med de i at det er en stor fordel med gode bilder dersom man strikker fra en oppskrift. Mer enn en gang har bilder til en oppskrift vært retningen når oppskriften har vært utydelig.

Tulle Momsemor sagde ...

Hvor er den bare blevet fin! Den er så feminin :)
Er det almindelig 8/4 bomuld?