mandag den 4. marts 2013

Hyggelig , kaotisk lørdag

 Lørdag startede med  ar gøre klar til en dag hos Ellen Holm. Sommerfuglene blafrede en smule, men jeg glædede mig til at møde nogle af bloggerne  "in real life" 
 Her ses Lone , Karin og Bente ( pinligt , men håber jeg husker rigtigt ) 
Dyb koncentration , men jeg er nødt til at sige ærligt , at jeg trevlede mere op end jeg strikkede , for jeg skulle jo helst følge med i alt hvad der blev sagt og fortalt he-he 
 Her ses Ellen Holm og AC . Ellen havde sørget godt for os , lækker frokost bestående af dejlig salat og lækre tærter . Senere kaffe og sødt .
 Her ses Lene og Mona , de var flittige og fik præsteret strikke prøver , hvilket jeg jo som sagt ikke kan prale af :-)
 Et par opskrifter kom med hjem . Modellerne var rigtig flotte i "virkeligheden" , så er det at man opdager hvor meget billeder snyder 
En dejlig dag i super selskab med dejlige strikke kvinder , bestemt noget der skal prøves igen , sluttede med på vej hjem fra Ellen Holm, en opringning om at min datter havde været ved vagtlægen (efter nogle dage med ondt i mund & hals) og hun skulle komme på Ålborg Sygehus inden for en time .... Os hjem og lufte hund og hente Datteren i Frederikshavn , tilbage til Ålborg igen , hvor de på sygehuset konstanterede en stor byld i hendes hals , halsbetændelse  og meget hævede mandler ( skal lige siges at vi var ved egen læge fredag).
Det hele endte med operation søndag kl 15, da penecelinen direkte i blodet ikke havde hjulpet , ja så måtte vi afsted til Ålborg igen ..... selvom man er voksen har man altså bare brug for sin mor ;-)
Så nu er jeg på vej til Ålborg igen , så det er ikke strik der er blevet tænkt meget på .... men her en islænder igen til bonus barnebarnet Cif :-)
Tak for super hyggeligt selskab lørdag , det var en hyggelig dag og smadder dejligt at møde jer alle sammen . Tak til Ellen for en hyggelig dag .:-)

12 kommentarer:

Lydert sagde ...

Jamen for pokker da, det er ikke godt med din datter; forhåbentlig kommer der styr på det nu.
Det var rigtig dejligt at møde dig, tak for sidst ;-)
Lækker sweater du strikker

Birthe sagde ...

Hej Lone , tak i lige måde , det var en super hyggelig dag , som endte lidt trælst . Datteren har det bedre , men meget ondt , men det vender forhåbentlig snart igen . Det var dejligt at ses i den virkelige verden :-)

dqpage sagde ...

hej Birthe. Tak for sidst - det var rigtig hyggeligt at møde dig :o)
Synd med datteren - sikke noget. God bedring med hende.
hilsen Mona

annelises kreativiteter sagde ...

Det ser ud til at I har haft en hyggelig dag og hvor er dejligt at man stadig kan lære nyt og så er det skønt når man møder andre strikketosser. Ikke så godt med din datter, men så er det jo dejligt når mor kan træde til. Ja, de har stadig brug for os selv om de er blevet voksen. God bedring.

Marianne sagde ...

Det ser spændende ud. Jeg glæder mig til at følge med på din blog.

Skribenten sagde ...

Ei altså sikke noget skidt med datteren! Hvordan får man en byld i halsen?? Jeg ønsker hende god bedring gør jeg.


Mange knus
Henriette

Ellen Holm sagde ...

Håber du havde en ligeså god dag som mig.
Skønt at du ville tage den lange tur for at deltage, så jeg håber virkeligt, at du fik lidt ud af det.
Jeg fik slet ikke tid til at rose dit farvevalg til Amalie, men jeg synes, du har valgt en super flot farvekombination

Den gamle krage sagde ...

Din stakkels datter, sender hende mine bedste ønsker om god helbredelse.
Bylder er så rasende smertefulde, jeg har desværre haft nogle stykker.
Me3n heldigt nok at du nåede at have en god strikkedag først. Du har vist en datter, der forstår at prioritere ;-)

Strikkeheksen sagde ...

ØV, Birthe, det var da en enormt træls afslutning på dagen - håber din datter har fået det bedre :-)

Ellers vil jeg sige tak for sidst - det var rigtig dejligt at hilse på dig og få snakket lidt - det nåede vi jo ikke rigtigt, da vi sidst så hinanden ved Garnheksen i Vejle.
Mon ikke vi ses til strik en anden god gang :-)

Uldbegavet sagde ...

Sikke en forskrækkelse at få, godt at det blev opdaget inden det gik helt galt (burde egen læge ikke have set det?). Jeg håber hun er kommet lidt til hægterne, god bedring med hende.

Tulle Momsemor sagde ...

Hvor var det godt en kompetent læge fangede at hun skulle have hjælp. Selv om vore børn bliver voksne, er de stadig vore børn og den moderlige omsorg når man er syg - den bliver man aldrig for gammel til ;)

Det ser rigtig hyggeligt ud, jeres strikkedag og det er lige så meget, hvis ikke mere, værd end alverdens strikkeprøver :)

marion sagde ...

ej for den da hvor væmmeligt håber din datter har det bedre god bedring med hende :-)