lørdag den 9. marts 2013

Strik og hækel

 Forårs farver er på min nål 
 og pinde , det hæklede stykke skal trevles op igen , da jeg havde fået oplyst forkert nål størrelse , så det holder ikke målene, eller jeg gør ikk ? Jeg er ellers ikke meget for flerfarvet garn , men de her blide forårs farver faldt jeg for ....
 Det skal blive til den her model , som Susanne i Strikkefeen, Frederikshavn har kreeret :-) Her er billede af hendes model , da der ikke fulgte billede med opskriften ...
 Kombinationen af strik og hækling tiltaler mig , her ses modellens rygstykke .
 Sad i nat , til 0.3.30 og hæklede på liv og lyst , fandt en hæklet basker hue , som jeg bare måtte forsøge 
Her no. 1 , i størrelse Barnebarn Cif :-) På nål no.7 og Juvel garn , som opskriften siger .
 Her no. 2 , på nål no.8 , blev lidt større og passede mit hoved ...
 Her no. 3, også på nål no.8 og i rester fra lageret .....
Og her er hvordan den rigtig skal se ud , men jeg ved ikke helt om jeg syntes de er som modellen ;-) 
Men de var sjove at lave...:-)
Nu står det i "brændets tegn" , resten af dagen , åh ja sådan noget træ giver varmen flere gange ... suk , jeg kunne nu godt have fundet på noget andet der var sjovere ...

God Lørdag :-)

10 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Jeg har det nok lidt lige som dig med hensyn til farveskiftegarn, men jeg synes det ser perfekt ud til denne flotte model. Jeg glæder mig til at se dig med den færdige model på.

Lisbeth sagde ...

Spændende model. Kan godt lide kombinationen. Elsker den butik. Det er absoluttes af de bedre :)

Uldbegavet sagde ...

Lige denne model er virkelig sød i farveskiftegarn, måske også pga. de sarte pastelfarver. Ellers er jeg normalt heller ikke tilhænger af flerfarvet garn. - Huerne er fine.

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Fin model med både strik og hækling, det passer rigtig fint sammen :)

Lydert sagde ...

Jeg skal da love for, du har fået gan i hæklenålen, håber du får styr på størrelsen på blusen

Tulle Momsemor sagde ...

Ha ha, der er kommet godt gang i hæklenålen, glæder mig til at se din bluse - det er flotte farver :)

dqpage sagde ...

Den er virkelig flot.
jeg kan godt lide den kombi af strik og hækling.

marion sagde ...

sikke en fed model, glæder mig da til at se din :-)

Anonym sagde ...

Hi, its pleasant piece of writing concerning media print,
we all be familiar with media is a great source of data.


Also visit my site ... pay day loans uk

Dr Purva Pius sagde ...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com)Thank you


LOAN APPLICATION FORM:
=================
Full Name:................
Loan Amount Needed:.
Purpose of loan:.......
Loan Duration:..
Gender:.............
Marital status:....
Location:..........
Home Address:..
City:............
Country:......
Phone:..........
Mobile / Cell:....
Occupation:......
Monthly Income:....

Contact Us At :urgentloan22@gmail.com