tirsdag den 23. april 2013

Tænk sig ....

 Det er lykkedes mig at få noget færdig ..... 
Jeg opdagede at der var "stof garn" på tilbud og det måtte jeg lige prøve :-)
Jeg købte 3 ruller turkis og 2 ruller hvid , købt i Kvickly til 49,- rullen og med 120 meter på ,  og gik i gang .
Jeg forsøgte mig lidt frem og det blev til de her to skåle .

 Og en gulv måtte til at lægge på bade værelset , ikke herhjemme , men i Datterens nye lejlighed , som hun skal flytte i til 1/7 ...... som hun sagde " Fedt , med noget som mine veninder ikke har " 
Opskriften på måtten har jeg fundet på "Yarnfreak" 
Det er temmelig hårdt for hænder og arme at hækle i stof garn på en nål 8 , mine arme er lidt ømme nu , men det var sjovt at prøve og man kommer virkelig et stykke på så tyk en hæklenål.
Her har jeg lige en 1/2 fridag , så mon ikke jeg lige skulle gribe strikke tøjet , hælde kaffe i koppen og nyde det ?
Jeg tror det :-)

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Dejligt med en fridag, og dertil færdige projekter, spaghetti garn er hårdt at hækle med, men så sjovt, og resultatet bare fedt :)

K. Gammelby sagde ...

Det er et virkelig godt resultat, der er kommet ud af din fridag og dine smertende arme - håber at resten af dagen er lige så produktiv (dog uden ømme arme)
Kh Karen

Tulle Momsemor sagde ...

Er vild med måtten, sådan en har jeg længe drømt om at at hækle, men da jeg lavede en pose-holder-pølse fik jeg så ondt i mine arme at jeg har opgivet projekter, men hvor er den blevet flot!

Ulla Reiche sagde ...

Rigtig fin måtte. Jeg har set flere som laver den pt. Måske pga tilbudet i Brugsen. Jeg syntes det er lidt svært at fornemme hvor stor måtten bliver på FOTO. Måske man skulle prøve.

Kh

Ulla

Lisbeth sagde ...

Jeg var ikke klar over at Kvickly solgte det. Det skal jeg da lige kigge lidt nærmere på :)