mandag den 13. maj 2013

Smækker lækker

 " Knapnok" er færdig , langt om længe 
Jeg har fulgt opskriften , dog har jeg ikke strikket mønstret på ærmerne .Og så har jeg hæklet en omgang krebsemasker rundt i halsen , da jeg syntes den var lidt løs .
7 bdt. + en lille rest som bente jo sendte mig 
Jeg er sikker på at den skal blive flittigt brugt , for det er en fin model :-) Lige da den var færdig syntes jeg den så meget stor og firkantet ud , men den passer jo fint he-he 
Jeg syntes faktisk den er smækker lækker , så nu kan den næsten ikke komme ud af vaskemaskinen hurtig nok :-) 

13 kommentarer:

Lea sagde ...

Hvor var det godt at Bente sendte dig en slat garn så din fine trøje kunne blive færdig!

Den sidder superflot - og modellen er jo dejligt enkel uden på nogen måde at være kedelig!

Kan godt forstå du glæder dig til den er vasket og tør!

Birthe sagde ...

Tak Lea, ja det er nemlig det at den er enkel , jeg er faldet pladask for :-)

Lydert sagde ...

Den ser søreme da ud til at passe lige på en prik.
Jeg oplever tit, at det er det helt enkle, jeg bliver mest glad for, så mon ikke du kommer til at slide en helt op?

marion sagde ...

den klæder dig også rigtig godt :-) tror det bliver en god model til dig skønt at du lige fin en lille klat garn så du kunne få den færdig

Angelikas quilts and knits sagde ...

den er så enkel og samtidig så smuk, og den klæder dig rigtig godt

strikkeglade hilsner
Angelika

Mosekonen sagde ...

Hvor er den blevet fin.
Også jeg stiller mig op i rækken af dem, som holder af det enkle.
Den passer dig sørme godt. Flot

amstrik sagde ...

Hej.

Den er blevet super, og sider flot på dig. Kan godt forstå du kommer til at flytte ind i den.

Birthe sagde ...

Tak allesammen , jeg er helt sikker på at Knapnok bliver en af mine yndlings cardigan , den sidder godt og har en dejlig tykkelse . Måske man kunne lave en mere senere he-he

mona sagde ...

Det var heldigt, at der kunne findes en slat garn i rette farve. Den er blevet fin :-) Det er rigtigt, at den ser stor og firkantet ud. Men når den så kommer på, lægger den sig i de "rigtige" folder ;-)
Jeg synes også halsudskæringen er noget stor.

Lis sagde ...

Den ser da også smækker lækker ud på dig. Flot lavet, og skøn farve, som ser fint ud på dig.

Kh. Lis

Lona sagde ...

Den ser altså også lækker ud. Jeg er igang med Dydsmønster, er lidt vild med hende Geil!

Uldbegavet sagde ...

Nej hvor heldigt og godt den blev færdig, den er superflot.

Tulle Momsemor sagde ...

Hvor er den flot og sidder som støbt på dig :)