torsdag den 17. oktober 2013

Hmmmm, vegelsind ????

 Tjaaee, måske ? Men jeg kunne altså ikke forlige mig med blusens farvesammensætning , så nu ser den sådan ud ;-) En helt klart ommer .....
 Jeg sad og kiggede i nogle Kreativ strik blade , og fandt opskrift til hæklede futter , det måtte prøves :-) De er ikke helt perfekte , men lune :-)
Igen en Ravello inspireret bluse er på pindene , her strikker jeg den i "Tante Grøn" Blomsterfrø , jeg havde hørt en del om netop dette bomuldsgarn og må medgive at det er super blødt og lækkert til at være bomuld :-) Striber og farver efter fri fantasi og med rund hals udskæring , men stadig strikket oppefra og ned :-) 
Det er bare skønt at have strikke tid igen ;-)

6 kommentarer:

marion sagde ...

denne model kan jeg altså også bedre lide farverne på de er bare skønne :-) men sådanne er det jo nogen gange når man strikker derud af så kan man se at de farver slet ikke bliver som man regnede med :-)

Lydert sagde ...

Hmm, jeg synes ellers farverne er super lækre, men er man ikke tilfreds, er det da en god idé at pille op.
Hvad vil du så lave af garnet?

Birthe sagde ...

Tak Marion , ja sådan er det bare nogen gange , men pyt tiden gik med det ;-)

Lone , jeg ved ikke rigtig endnu ..... måske får det lov til at ligge i skammekrogen en stund eller så sælger jeg det måske på fb. ;-)

Lis sagde ...

Wauv for nogle farver du har valgt til den nye model.
Har ikke hørt at der skulle være forskel på bomuld ud over at jeg synes det er svært, hårdt og slemt at strikke med. Dit ser dog fantastisk ud.
Hvad er navnet så lige på modellen ?

Kh.Lis

Karina Bunkenborg sagde ...

Søde futter og det bliver da vist en rigtig sød bluse!

Tulle Momsemor sagde ...

Ikke noget så dejligt som varme futter og hvor er det skønne farver du har valgt :)