fredag den 1. november 2013

Hun er genial :-)

 Kreative dage i fredericia var smadder godt :-) Jeg synte det var skønt at der var plads til at bevæge sig rundt og snuse .... og det fik vi gjort , min mor og jeg ;-) Jeg fik hilst på Irene Bøgsted fra Uldgården og sagt pænt tak for billetten :-) Og fik hilst på Merete der har bloggen Merete´´s strik, smadder hyggeligt :-)
 Lidt kom der også med hjem , jeg købte bogen "Strik med stumper" af Anette Danielsen og det er HENDE der er genial :-) Hun kan bare noget med teknikker og design , jeg er pjattet med hendes designs . Jeg købte garn hos garngaragen til Perler på snor :-)
 Tante grøn blev også besøgt , jeg syntes deres Blomsterfrø er lækkert , så der kom med hjem til 2 forskellige modeller :-)
 En hæklenål no.9 ( bare fordi jeg ikke lige havde den størrelse) og garn til en Boshi hue ......
Hjem og lede i restekassen efter garn til "på klods" af Anette D , jeg er vild med den model og så er den sjov at strikke ..... Alle felterne havde jeg rester til og for første gang har jeg købt Tvinni og det er faktisk lækkert at strikke med :-)

God weekend derude med ønske om hygge og strik , her skal jeg arbejde hele weekenden :-) 

9 kommentarer:

marion sagde ...

Lyder som du også havde en dejlig messe og skønne sager du havde med hjem glæder mig til at se din model :-) for den ser bare så spændende ud

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Sikke mange fine ting du fik med dig hjem. Jeg kom tomhændet hjem. Selvom der var nok af fristelser, fristede de ikke nok :)

AC sagde ...

Dejlige ting,du har med hjem!
Jeg er også vild med både Annette Danielsen og Tvinni...

dqpage sagde ...

Skal da love for du lige har fået købt nogle gode ting på den messe. Strik med stumper har jeg lige haft hjemme fra biblioteket - og der er en model deri jeg skal have lavet til min mor i julegave.

Ketty sagde ...

Er helt enig, hun er intet mindre end genial, hende Annette :-)

Tulle Momsemor sagde ...

Der blev sørme da købt godt ind ;)

Helle sagde ...

Høres ut som en morsom messe. Sukk, så mye fint du fikk med deg hjem. :)

FruSøglimt sagde ...

Den ser super fin ud din udgave af "på klods" glæder mig til at se den færdige bluse.

Strikkeheksen sagde ...

Tvinni er superlækkert garn og ikke mindst ægte kvalitet :-) Den ser sjov ud din trøje og det ser også ud til, at du havde en glad messedag :-)