tirsdag den 31. december 2013

Godt Nytår

 GODT NYTÅR :-) Og tak for det gamle år . 
Det er ikke så meget der er blevet blogget fra min side i 2013, strikke tiden har været reduceret en del i 2013, men så har jeg i stedet for haft nogle skønne timer i Den Blå Cafe :-) Så gør det ikke helt så meget he he 
 Starten på 2014 sokke produktion er tyvstartet, da jeg kom efter at Svigersønnen skulle have 2 par , så han ikke fryser sine fødder på job.
1 par sokker er lagt i gave kassen , så nu skal der strikkes videre på det første ærme til " Gekko" , men det går ikke så hurtigt på p.3 ;-)

Godt nytår derude
 jeg ønsker jer alle en dejlig aften og en god start på 2014.

Her er mine nytårs fortsætter:

Jeg vil strikke 
jeg vil fortsætte med at ryge 
Jeg vil starte lige så mange strikke projekter op som jeg har lyst til
Forsøge at deltage i så mange strikke arrangementer så muligt
Spise dejlig mad og nyde sorte øl dertil
Jeg vil i det hele taget bare nyde at jeg er til :-)

Godt Nytår :-)

11 kommentarer:

dqpage sagde ...

Også godt nytår til dig :o)

Lydert sagde ...

Rigtig godt Nytår.
Jeg kan godt lide dine nytårsforsætter :-)

Kludemutter sagde ...

Godt nytår til dig også, Birte.

Kh Yt.

eKirsten sagde ...

Gode nytårsfortsætter!!! Rigtig godt nytår.

Strikkefuglen sagde ...

Godt nytår til dig også :-) Gode nytårsfortsæt du har.
Majbritt

Merete Sinding sagde ...

Også godt nytår til dig!

Merete sagde ...

Tak og i lige måde

Fru Knudsen sagde ...

Godt nytår til dig,

Septemberliv sagde ...

Godt nytår til dig Birte :0)

Uldbegavet sagde ...

Også godt nytår til dig og held og lykke med dine nytårsfortsætter, mon ikke de bliver overkommelige at overholde.

Tulle Momsemor sagde ...

Fantastiske nytårsfortsætter, mit eget er at jeg vil tillade mig at være lykkelig ;)
Rigtig godt nytår til dig og dine, jeg glæder mig til at følge dig i 2014 :)