søndag den 19. januar 2014

Forår,sommer,efterår, vinter

 af Isager hedder bogen som jeg strikker efter . Domino strik for første gang ever :-) Det er smadder sjovt og jeg skal lige have lavet en firkant mere :-) Stilen i bogen er lidt 80 agtig efter min mening , med de lidt firkantede modeller .
Jeg strikker i Tvinni og Højlands uld , lækkert ,lækkert garn som jeg faktisk er temmelig vild med . Jeg følger ikke opskriften til fulde , efter opskriften skal der være 7 rækker og en anden halsudskæring , men den syntes jeg er for vid og åben og jeg hader at fryse om nakken . Så der laver jeg bare min egen version ;-)

Her i det kolse Nord har vi bare fået sne i store mængder , så i dag skal vi vist ud og se om vi kan finde bilen .... lige nu kan vi kun se en hvid dynge der hvor den står .....
Det er flot derude , men jeg vil nu helst være fri .....
God søndag :-)

7 kommentarer:

Lykke Thomsen sagde ...

Den ser rigtig fin ud, spændende at se den færdig. Vh Lykke

Kludemutter sagde ...

Ser godt ud ;)
Ja,det er hyggeligt at strikke.

marion sagde ...

Dit strik ser spændende ud og domino er også på min todo men hvornår vides ikke..

synes din gekko er blevet rigtig flot :-)

Ja her er der ikke det mindste spor af sne så mine drenge og jeg er da lidt misundelig på jer :-)

Uldbegavet sagde ...

Den bliver simpelthen flot. Det ser ud til, at de 80 agtige modeller med megen vidde og hængeskuldre er in igen. Synes jeg ser mange af den type i modebutikkerne og på de unge piger.

Susan sagde ...

Det ser fint ud. Dominostrik har jeg endnu til gode at få prøvet af.

dqpage sagde ...

Sjovt med dominostrik.
Også jeg ville også helst være fri for sneen :o(

Tulle Momsemor sagde ...

Det ser godt nok indviklet ud! Men flot er det. Stikker du dem hver for sig?