søndag den 10. november 2013

BOLT :-)

Jeg er jo med i en del strikke grupper på Facebook og har været så heldig at være blevet inviteret til strikke-hygge klub hos Pia i Hjallerup. 
Med lidt sommerfugle i maven tog jeg afsted og havde en super hyggelig aften sammen med en flok super søde kvinder , der som mig elsker garn og strik :-) 
Talen faldt på et sjal som blev vist frem og jeg opdagede straks at det var det smukke Bolt , som jeg havde kigget på længe ..... men men det er jo det der med engelske opskrifter ( sjalet er på Raverly) , der er/var jeg jo en kylling ;-)
men nej glem det sagde en af pigerne , du skal bare gøre sådan og sådan ;-) Og det lød jo fornuftigt og til at forstå og med den hjælp kunne jeg godt tyde opskriften :-)
Så hermed mit første "BOLT" Jeg har strikket det i Alpaca Silk. 2 bdt. koksgrå, 1 grønt og 1 lys grå .
Og der er slået masker op til det næste :-)

12 kommentarer:

dqpage sagde ...

Flot sjal - og fint at man sådan kan hjælpe hinanden :o)

Lin sagde ...

Herligt. Tit skal der ikke meget til foer man knaekker koden.

Lilli sagde ...

Flotte farver - hyggeligt at mødes med andre. Jeg har også kigget på det...og øver mig på det engelske....synes heller ikke det er eså nemt.. ;-)

Susan sagde ...

Det ser godt ud. Jeg kæmper også stadig lidt med engelske opskrifter. De virker lidt overvældende - men når jeg staver mig langsomt igennem, så går det.

Britt sagde ...

Jeg synes det er rigtig flot. Jeg er vild med farverne. Det, jeg synes er svært ved engelske opskrifter er, at de er opbygget anderledes end danske. Så det virker mere kompliceret end det er

Gitte sagde ...

Sådan, godt strikket, dejligt når man lige får et venligt skub og så ender med så fedt et tørklæde

Merete sagde ...

Dejligt at du har fået knækket kode, der er bare så mange flotte opskrifter på engelsk. Flot sjal

Strikkeglæde sagde ...

Flot sjal med dejlige farver - jeg kunne godt tænke mig at se hvordan det skal sidde. Det er dejligt at få et kærligt spark så man kan komme videre - jeg var også skeptisk overfor de engelske opskrifter, men det går fint. Nu har jeg fundet en japansk - jeg tvivler på at jeg kommer over den hurdle.

FruSøglimt sagde ...

Nogle gange skal man bare springe ud og prøve, og det ser jo ud til at det er lykkedes så fint for dig. Herligt sjal, flot med den grønne sammen med de blå farver.

Lona sagde ...

Sejt - når først du har knækket koden på d engelske opskrifter, åbner der sig en helt nu verden! Det er super flot!

marion sagde ...

sejt du lige kom igang med en engelsk opskrift jeg er også en kylling og springer let og elefant over de opskrifter det orker mit hoved altså ikke og slet ikke lige for tiden...

Tulle Momsemor sagde ...

Der er ikke noget bedre end at være kreativ med andre, der kommer altid nye ideer og hjælp på bordet - sjalet er smukt :)