lørdag den 21. marts 2009

Lørdag formiddag


Lørdag formiddag er tilbragt med at slappe af ..... Dovne kaldes det vist :-))

Her inden længe skal min Mor og jeg en tur til Ålborg , har lige et par ting vi skal ordne der.

I aften er jeg inviteret til spisning og derefter til " Bal" med levende musik , sammen med mine gode venner. Det glæder jeg mig til , tror det nok skal blive sjovt ....

Strikketøjet holder lidt pause, men her er lige et billede af den smule jeg har nået , jeg håber den blir rigtig sød, for den er virkelig kedelig at strikke....

Forsat god weekend til jer derude

4 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Jeg så godt den model du strikker,men jeg syntes den var lidt for tuttet, men kan godt se, at den bliver helt anderledes i lilla. Held og lykke med den. Glæder mig til at se den færdig. Jeg har nemlig også købt det blad for at få mønstret

Miss Midtjylland sagde ...

Iih... det ser ellers super fint ud. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Jeg er selv på nybegynderstadiet når det kommer til strik. Men det er enormt hyggeligt og afstressende. Hav en rigtig god tur til Aalborg

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg håber, at både indköbsturen og "ballet" var tilfredsstillende, hav en fortsat god weekend.

Birthe sagde ...

Hej Alle ... jo tak turen til Ålborg gik fint , hyggeligt at shoppe lidt , delvom det ikk blev til noget vildt .
" Ballet" var ok , selvom det nok ikke lige var min musiksmag , men hyggeligt aligevel.