mandag den 23. marts 2009

Mandag igen

Så blev der mandag igen ..... og endnu en uge på fordeling øv-øv. Det er selvfølgelig bedre end ikke at ha et job , men jeg ville nu gerne ha været afsted .
Jeg er nok et af de mennesker der fungerer bedst , når alt er i de vante rammer .... og det kan jeg jo ikke lige sige det er for tiden. Ind imellem føles det som det er mega lang tid siden jeg "flyttede" , og set med realistiske øjne er det jo ikke engang 2 måneder siden endnu. Måske derfor jeg stadig har dage hvor jeg syntes alt er trælst og jeg døjer med at få tankerne til at hænge sammen..... Især idag hvor jeg har haft en rigtig dårlig nat med en del drømme der ikke kan slippe mine tanker igen.... Jeg kan ikke altid acceptere at livet skal være så hårdt og uretfærdigt , men prøver at acceptere og forstå meningen med det hele , men det er sgu svært....
Nå , det hjælper jo ikke at " hyle" , jeg må bare få det bedste ud af det hele, godt jeg har min familie og mine få, men gode venner !
Jeg tæller dagene til 15/5... hvor min lille Anton kommer hjem igen i den nye lejlighed . Hvor bliver det bare godt :-))
Hmmm ... det var vist lige hvad mine tanker stod på for nu
Forsat god dag til jer derude.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

Det er meget både at flytte for sig selv og være usikker på jobbet. De fleste gange jeg har været udsat for store forandringer har der været en ting der var stabil, og det gør en forskel. Held og lykke med den nye lejlighed.

Birthe sagde ...

hej helle....
tja det er nok altid svært når der sker ting i sit liv som ikke lige er det man havde håbet på....
Men prøvér at se lyst på livet selvom det ikke er nemt hver dag, men det bliver forhåbentligt lettere dag for dag.
Tak og jeg glæder mig også meget til at flytte :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Og det er lige precis det bloggen også kan väre til for, at skrive hvad man tänker og få lidt respons på det.
Jeg synes også, at det er mange omstillinger for dig med opbrud og henad vejen 2 gange flyt, fordelning etc. så ta den nu med ro og gläd dig til at vuffen kommer hjem igen, hvilket det lyder som om du gör.

Birthe sagde ...

Hej Samtal
Tak og du har fuldstændig ret , det at skrive hjælper tit når der er "rod" i knolden hi-hi... Jeg er faktisk også temmelig glad for min blog....
Og ja det bliver rigtig godt når Anton er hjemme igen :-))
God dag