onsdag den 29. april 2009

Onsdags hygge

Så smukt så det ud i morges da jeg kørte på arbejde... solen tittede frem allerede ved 5.30 tiden.
Onsdags hygge med datteren , bare råhygge , nu er vi godt forspiste af krydderkartofler , bøf , salat og taziki ... uhmmm kan næsten ikke klare at skulle tage opvasken :-)
Når opvasken er klaret skal mormor og morfar ha et lille besøg , Mor er blevet opereret i sit øje idag , det gik fint så nu håber vi hun får et bedre syn igen.... Godt gået Mor :-)
Exén er vendt tilbage , han har fortrudt og vil gerne forsøge igen....ber om en chance igen til at bevise det er mig han elsker , ..... men jeg er usikker på hvad jeg føler efter svigtet og ikke afklaret med alle de følelser det indebærer....... Er bange for hvad der sker når han igen " keder" sig.... mange spørgsmål tumler rundt i mit hoved og jeg er i total tænkebox..... hvorfor skal alting være så svært ? hmmmm ,ingen har selvfølgelig lovet det skulle være let.....
Strikketøjet har holdt pause , den bolero jeg havde planlagt røg af pinden igen , det blev for stort , tror jeg laver en magen til den lilla sommerbluse , for den hitter bare....

Ingen kommentarer: