mandag den 27. april 2009

Træthed ...

Hi-Hi
Idag efter arbejde skulle jeg til Ålborg og datteren ville gerne med , jeg skulle ud og købe ny vaskemaskine . Ingen vaskemaskine i butikken , de havde slet ikke fået den hjem , så jeg måtte pænt betale og vente på den kommer d. 19/5..... nøj hvor blev jeg sur....
Jow-jow så var stor centret jo lige på den anden side og min datter kunne høre at det kaldte på hende ..... Så måtte jeg jo overgi mig til at ose ....Det var nu oss rigtig hyggeligt , men noget trætte var vi jo efter en lang dag men jeg er nu glad for vi ikke begge endte med at se sådan ud i bilen :-)

2 kommentarer:

Lotte K strik sagde ...

Det er da lang tid du skal vente på en vaskemaskine.Ja man kan godt blive træt efter en ose tur.

Birthe sagde ...

Hej lotte k strik:ja det er længe at vente .... syntes også det er svineri at reklamere for et produkt de ikke har i butikken....
Nå, det går nok :-)
god dag