torsdag den 28. maj 2009

Tiden flyver ...


Hummm ... Her bliver der ikke strikket meget de her dage, det står i patchworkets tegn :-) min datter ville også lige så gerne have et par dækkeservietter magen til dem jeg er ved at lave med roserne , bare i sorte og hvide farver .....og hvad har man dog en mor til :-) '

Idag skulle vi en tur til Ålborg efter arbejde og ose og nyde det gode vejr .... hm-hm nåede desværre ikke længere end knap før Hjallerup , da min kære gamle Opel Astra besluttede sig for ikke at ville køre længere...... alle kneb blev brugt , men nej vi måtte ringe efter dansk auto hjælp , og kom hjem i god behold , både bil og mennesker . tja så har vi også prøvet det .....

Da vi kom hjem tog vi Kims bil og kørte til Nicolines Cafeteria og bestilte bøf sandwich .... der gik rum tid og bestilling nr 186 blev kaldt , det var 2 big burgere , (vores nummer var 187) ingen reagerede og så blev maden hentet ud i køkkenet og til min gru opdagede jeg at de skilte big burgerne af og lavede dem om til vores bestilling...... Var jeg ikk irriteret blev jeg da godt nok det. og servetricen kom med maden og jeg stillede hende et direkte spørgsmål , om de havde genanvéndt de bøf til vores mad , måske ikke spurgt med min sødeste stemme, og hun svarede at det havde de.... uf hvor jeg blev gal og forlangte 2 nye portioner .... og det fik vi .

Kom ikke og lær en gammel rotte faget ....

Så nu er vi trætte efter en meeeeget lang dag , med mindre gode oplevelser , men pyt vi ka da altid grine af det .

Ingen kommentarer: