torsdag den 27. august 2009

Jubiiii

JUBIII :-))
Jeg slap ...
Altså for at få FYRESEDLEN.
Jeg er bare så glad og lettet , men samtidig også ked af det .
For nu mister jeg nogle gode og søde kollegaer , som jeg holder af .
Specielt en , som jeg holder rigtig meget af som ven og kollega ,
det er rigtig trist ...
Vi blev kaldt til møde og fik information om " Rigets" tilstand og det er slemt , og samtidig fik vi at vide når mødet var slut ville hver enkelt medarbejder få udleveret en kuvert , hvori der stod om man var fyret eller ikke .
Jeg turde næsten ikke åbne min....
Underlig ambivalent følelse .
Men tror godt i forstår hvad jeg mener .
Men i nat tror jeg at jeg sover rigtig godt :-)

8 kommentarer:

Helle sagde ...

Ja det er svært at nyde det rigtig, og man kan godt føle sig lidt "skyldig" i forhold til dem der var knap så heldige. Alligevel tillykke med at det ikke blev dig.

Pernille sagde ...

Hold da op, det er da noget af en omgang. Puuuuha... Jeg er rigtig glad på dine vegne, ha' en skøn skøn weekend :o)

Lavendel sagde ...

Hvor var det godt, men sikke en stress der må ha' været på for jer alle.

Kludemutter sagde ...

Dejligt du slap og kan trække vejret lettet igen ;)

Selvom det er trist at se sine kollegare skulle forlade deres arbejde.

God weekend !!

Strikkeheksen sagde ...

Det er klart, du har blandede følelser, men jeg vil alligevel ønske dig tillykke :-)

Rigtig god weekend :-)

Lona sagde ...

py ha, jeg syntes det grænser til umenneskelig behandling I har været igennem...nervepirrende. Tillykke til dig trods alt ;o)

Birthe sagde ...

Helle, Puttenings og Lavendel: Ja det er en underlig fornemmelse , at føle glæde og skyld på engang , godt det er ovre :-) Tak skal i have

Birthe sagde ...

Kludemutter, Strikkeheksen og Lona : pu-ha , det har været sejt , men jeg er utrolig lettet , nu kan vi bare vente på sidst i september hvor der skal besluttes hvad der skal ske med vores afdeling ... så et eller andet sted ved vi ikke helt stadig om vi er købt eller solgt . Afdelingen skal m¨ske udscourses eller flyttes .....
Men for nu , er jeg bare lettet .
Tak skal i have