fredag den 11. september 2009

Cirkel

Hvirvelstrøm bliver større og større :-) Mangler kun 3 hvirvler nu .
Se lige hvad en af mine kollegaer har lavet til mig .
De er bare så søde .

Og passer perfekt til min rosenstil i køkkenet :-)
Nu nærmer jul sig jo snart , så på arbejde er vi allerede igang ,med at lave bestillinger
hos hinanden :-)
Jeg må skynde mig med hvirvelstrøm , for har fået bestillinger på
filtede futsko , tasker og etuier til mobil og i-pods :-)
Jeg har en ekstra fridag idag , vi har desværre ikke særlig meget
at lave på arbejde :-(
Men en fridag er jo aldrig at kimse af , bare det ikke er hverdag
God fredag og god weekend .



2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Intressant at kunne hjälpe hinanden med julegaver! Gläder mig til at se fortsätningen på Hvirvel.

Birthe sagde ...

Samtal: ja det er rigtig dejligt med gode kollegaer :-)
hvirvelstrøm skrider fremad , men en smule langsomt :-)