søndag den 13. september 2009

Se lige :-)

Jeg er færdig med cirklen til Hvirvelstrøm , laaaaangt om længe .
Men det har nu været hyggeligt at strikke , jeg skulle altid lige se om jeg kunne nå en hvirvel mere :-)
Nu er ærmet startet her i aften og det er også bare ligeud , men
det strikkes på strømpepinde , og det syntes jeg er mega trælst at strikke med .
Og se så lige hvad min søster har fået ...
De sødeste , små smukke Shar-pei hvalpe .
De er ca 3 uger nu .
Du kan se dem på www. wrinklehouse.dk
En ny uge truer forude , så god uge derude :-)



4 kommentarer:

Lykke sagde ...

sikke da nogle kære hvalpe - lige til at kramme :-)

Lavendel sagde ...

Nøøj hvor er de kære, til lykke med færdiggørelsen!

fru westerskov sagde ...

Glæder mig til at se dit færdige resultat.

Birthe sagde ...

Lykke : ja der er nemlig bare ikke til at stå for :-)

Lavendel og fru westerskov : jeg kæmper og kæmper for at blive færdig , er nemlig også meget spændt på den færdige hvirvelstrøm