onsdag den 13. januar 2010

Lektier,lektier....

Der har været stille på bloggen de sidste dage , jeg har bare så mange lektier for hver dag .
Der har næsten ikke været tid til at lave andet , måske er jeg langsom , men jeg syntes det tager
frygtelig meget af min fritid, at lave lektier .
Jeg knokler lige nu med den første skriftlige opgave, der skal være færdig til aflevering
på mandag.
Det handler om Freud og psykoanalysen ....
Hmmm, jeg er nu ikk altid enig med ham Freud :-)
Lidt er der blevet strikket , rygstykket og ærmerne er blevet færdig .
Og jeg har nået små 20 cm på forstykket, der skal altså
også kobles af indimellem .....
Jeg tror det bliver til en tunika kjole ... :-)

Men Ham her .... han forstår ski da at nyde livet :-))
God onsdag aften derud :-)



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå så er det ikke det rene ferie at gå i skole :-))))

MissMuffin sagde ...

Freud er da for fed moster, ham kan man altid skrive en helt masse om:)
Anton er godt nok den mest magelige rullepølse jeg kender:)

Sonnie sagde ...

Skønt skønt billede af Anton, han har da virkelig forstået det, kunne vi ikke lære noget af ham!
God fornøjelse med alle dine lektier.
Kh. Sonnie

Cecilie sagde ...

Ved ikke om jeg selv kan finde svaret. Men må man spørger hvad du læser?

KH en flittig læser af din blog (men har åbenbart misset uddannelses delen)

Birthe sagde ...

Søster : nej man kan bestemt ikke kalde det ferie , men det er nu sjovt nok :-)

Sabina: Jeg kan også skrive en masse om Freud , hvis jeg selv måtte bestemme , men nu er det kun hans faser vi skal skrive om og uddybe og til sidst lave vores egen vurdering .... Ja Anton forstår at hygge sig :-)

Sonnie : ja ham Anton er skiseme speciel , han sover bare på de mest underlige måder :-)

Sille: Jeg læser religion , engelsk , samfundsfag , psykologi og it på HF . Det er den korte udgave af Hf på et halvt år ... mine planer med det har jeg ikke besluttet mig for endnu , men det udsætter min dagpenge periode med et år ( er jo lige blevet arbejdsløs 6/1) Og man har jo aldrig skade af at lære noget ;-)