søndag den 10. januar 2010

Tak Dorthe :-)

Dorthe ( strikkefeen) skrev til mig at jeg skulle prøve at
vaske Olive igen også putte den i tørretumbleren .
Da den jo aligevel var "ødelagt" forsøgte jeg mig ...
Og Jubiiii
Den blev skiseme fin igen :-)
Tak Dorthe, for det gode råd , det havde jeg nok ikke turdet , hvis du ikke
havde sagt det :-))
Da ostetørklædet er lidt for kedeligt , har jeg lagt op til noget nyt .
Dvs. gammelt nyt , for det er nok godt og vel et år siden jeg købte til den her tunika
fra Drops ....

Dengang mente jeg bestemt ikke jeg kunne bruge de lange modeller
og trevlede op igen ....
Nu er jeg helt vild med de lange tunikaér , efter at ha fået topstykket på.
Så nu kommer tunikaen frem fra gemmerne igen ...
Skønt med et lager :-)


6 kommentarer:

Pia sagde ...

Godt dit arbejde alligevel ikke var spildt. Den er smadderflot.

Dorthe sagde ...

Hej igen
det er godt du gjorde det, du vil elske den bluse nu hvor faconen er blevet i orden

Birthe sagde ...

Pia : ja det er jeg oss bare super glad for . Tak.

Dorthe: Jeps det er jeg ikke i tvivl om , den er super blød og lækker at ha på , men jeg havde ikke turdet at komme den i tumbleren , regnede bestemt med at den ville blive filtet ..... men nu er jeg rigtig glad for at jeg gjorde , så 1000 tak for rådet :-)

fru westerskov sagde ...

Dejligt med alle de gode råd i denne verden :)

Frau Putz sagde ...

Det der med tørretumbleren havde jeg bestemt heller ikke turdet - men det hjalp da fint på dit problem. Det må jeg huske, hvis noget tilsvarende skulle ske for mig.

Birthe sagde ...

Fru westerskov : ja det er nemlig en fantastisk verden at befinde sig i ....

Frau Putz : skønt med gode råd , jeg var sikker på trøjen ville filte , så det var med megen spænding jeg gjorde det , men så lærte jeg jo noget nyt . Skønt :-)