onsdag den 22. juni 2011

Dale Hippie bluse

Starten på dale blusen er opnået .... efter at have trevlet op , flere gange he-he

Syns da bare ikke det kører for mig :-)

Ikke meget jeg får strikket for tiden , syns jeg trevler mere op end jeg strikker .

Først syns jeg det blev for stort , men str .xs og s har samme antal masker osv.

Så forfra igen , så kunne jeg ikke få mønstret til at passe og trevlede op igen , strikkede , trevlede op igen , så nu bliver det altså et andet mønster i det røde felt :-)
Men så er det bare min dale hippie bluse .....

Garnet er Lerke , Fra Hanne Garnheks i Vejle , lækker garn :-)

Jeg går og venter på pakke fra Hanne , uh-ha , det bliver spændende :-))

Nu vil jeg smutte på arbejde , ha en dejlig dag derude :-))

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Lerke er jo et deilig garn, både å strikke med og til bruk. - Morsomt å strikke med mange farger og mønster, da det synes bedre at arbeidet vokser. - så lenge du ikke må rekke opp igjen og igjen.

Betty sagde ...

Det ser da rigtig fin og spændende ud..... glæder mig til mere!

Håber det kører for dig fremover!

Rigtig god onsdag!

Helle : sagde ...

Jeg kender ikke det garn, men den bluse ser spændende ud. Glæder mig til at se den færdig. Uha jeg kender godt det med at må strikke tilbage hele tiden ;-) surt men det er jo rart når man er kommet tilbage igen.

Birthe sagde ...

Helle , ja lerke er skønt garn og nu må jeg vist tage mig sammen og strikke og IKKE trevle op ;-)

Betty , blusen er fra Dale garns fantastiske hæfte , nummer 238 . der er de skønneste modeller i ...

Helle , garnet er lækkert og blusen er tilpas hippie til mig he-he . Jeg er ellers ikke så god til det der med stærke farver , men her var jeg solgt :-)

Lin sagde ...

Ogsaa god dag til dig. Det lyder spaendende med den hippie-bluse. Dale laver saadan nogle sjove moenstre med skaege farvevalg. Rigtig glad bluse. Haaber du har trevlet op for sidste gang ( paa dale'n altsaa hihi)