lørdag den 20. oktober 2012

Det er ikke meget

 strik jeg når for tiden ...... det her er noget af det vi går og pusler med ....
Jeg har banket fliser ned på badeværelse og hold da op , det var ski hårdt arbejde he-he 
Armene og fingrene ku i hvert fald ikke strikke i et par dage he-he 
 Bullen på drops Eskimo trøjen er færdig indtil hvor det skal samles ..... men tykke pinde , no. 7 , er ikke det mine hænder og arme syntes bedst om...... så det er lidt ind imellem der strikkes på den :-)
Et par sokker er også undervejs , strikkes i sokke garn fra Netto , igen garn fra lageret .
Pudse -pudse glorien he-he 
Havde faktisk overvejet den nye Sara Lund bluse , men tror jeg syntes den alligevel er i for tykt garn ....og kan måske heller ikke rigtig lide den lidt store hals udskæring den har . Men der er jo egentlig også nok der ikke er færdigt .
God lørdag derude .

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Birthe
hver ting til sin tid ...
Det skal jo være skidt før det bliver godt ...
mange ordsprog findes ...
men det bliver godt ... både brusekabine og strik :)
knus♥

Tulle Momsemor sagde ...

Glæder mig til at se bruserummet når I er færdige. Jeg har altid stor respekt for de mennesker der tør og kan selv.
Havde egentlig troet at store pinde var lettere at strikke med, men har nu hørt flere klage over skuldre og hænder..
Den bliver lækker - rigtig gode farver.

Lis sagde ...

Det er altid så hårdt at lave noget i huset. Baderummet i sær. så føler med dig og dine arme.

Hvor bliver blusen smuk. Dejlige farver du har sat sammen.

Romantiske strømper, dem kan man aldrig få for mange af

Kh. Lis

marion sagde ...

ja at lave badeværelse er ikke lige det letteste at lave men synes da du er kommet langt med dit strikkeprojekt....

Min hverdag som pensionist sagde ...

Hvor er Eskimo flot, glæder mig til at se den færdig.

Og sokker kan man aldrig får nok af.

Sikke et arbejde med badeværelset....puha....godt det ikke er mig ;O))

Halsudskæringen på Sarah Lund sweateren, kan laves anderledes, det tror jeg ikke er noget problem :O)

Kh. og god søndag
Majbrit

Agro sagde ...

Hej Birte!

Du kan se en tyndere udgave af Sarah Lund blusen, på Facebook, under Putte Ann-Marie Jørgensen....mønster og evt. garn kan købes ved Garn10.....der er ikke billede, men du kan maile eller ringe til Helle, der har forretningen.